May 10, 2009

Mulakan Hidup yang Lama.

Sahabat aku baru memergikan dirinya pagi semalam. Ke Jeddah, Arab Saudi dengan bas ekspres. Ooooh, sedih yg teramat-amat, sbab dialah satu2nya sahabat karib aku di sini.

Masa aku nak mandi petang semalam, ternampak satu luka kat bahu kanan. Teringat masa pergi ambik serai kat Hadiqah ari tu. Sobah gigit bahu aku kuat gile. "Nati kalu demo tengok luko tu teringat kawe.." T_T



Sekarang aku hidup macam dulu semula. Jalan sorang2, makan Indomie sorang2. Sedeyh gile. Rilek la. Ingatbalik apa maksud kedatangan aku ke sini. Belajar dan bawak balik ilmu.

Menangis mcm mana pon,takde gunanya...

Start 2 hari lepas, aku x berapa sihat sampai skarang. Mula2 tu selsema je, pastu skang ni asthma(lelah) pulak. Ventolin Syrup dah beli tadi. 400 je. Doa la.


Zikry
Sanaa, Yemen