June 16, 2009

Imran Zakhaev

Hahaha, aku sudah berjaya habiskan Call of Duty 4 Modern Warfare semalam. Akhirnya berjaya juga aku bunuh Imran Zakhaev(gambar) dengan pistol besa je. Punya la lama nak boleh abis. Pastu, masa nak balik Sakan, aku naik la bas kuning Hassobah - Al-Jamiah. Dapat duduk seat baris kedua sebelum akhir. Kat belakang sekali ada dua orang Yaman. Sorang budak muda, sorang lagi tu orang besar pakai jubah dengan jambia. Aku terdengar diorang ni macam bertekak pasal tempat duduk. Tak pasti jugak pasal apa...

Dengan tidak semena-mena(ayat tak bole blah), diorang bergaduh. gile cuak aku. Yang besar tu kelarkan jambia dia nak tikam mamat sbelah dia. Habis terlanggar aku. Aku time tu rasa cam nak mati dah. Kalau la jambia(gambar2) tu terkena aku, habis la jawabnya. Lepas itu, seperti biasa ada orang tahan. Diorang still x puas hati. Mamat belakang aku ni buat2 berani padahal muka dah pucat. Terserlah kebudak-budakan mereka.

Macam2 hal. Arab kat sini suka sangat bertumbuk. Setiap hari mesti ada. Memang b*d*h.

1 .:

teko,sapo kawe said...

nakanakanakanakanaakanakaanakanaakanaka,,,,,,klu mu keno gambia tu parok mu,xde la nok bini,sapo yg susoh,aku jugak,huhuhu