June 21, 2009

Faris+Sudin+Ubay=Ёéмąń ÖňĿϊńє™


Faris, aku dan Sudin telah bersepakat untuk membuat blog khas untuk kami jadi penulisnya. Alhamdulillah,blog dah siap. Templatenya cantik bangat. Baru ada lima post je baru. Faris dah accept invitation jadi author, tapi Sudin belum lagi. Apeda ko Sudin..

Kitorang fikir punya fikir nama apa nak buat..last2 pakai Ёéмąń ÖňĿϊńє™. Apsal pakai nama tu? Sebab kami student Jamiah Eeman. Entahla, header tu pun nampak macam smart je. Blog address berbeza dari headernya. http://budakiman.blogspot.com. Insya-Allah kitorang akan cuba berkongsi maklumat mengenai suasana kehidupan di sini dengan pembaca yang budiman di samping berkongsi pendapat dan pengetahuan.

Risau jugak aku takut susah nanti nak pegang dua blog. Mesti salah satu akan terabai. Takpe kita tengok dulu. Cuma perlukan kerajinan dan idea untuk menulis. Ada blogger tu sampai sepuluh blog, punyala dasat. Respek lu. Aku sudah tidak sabar nak balik ke Malaysia, dalam sebulan atau sebulan setengah je lagi. Yang penting sebelum Raya. Sekarang ni cuma menunggu kata putus dari orang tua. Balik ni aku nak pekena Sate banyak-banyak. Roti canai, nasi dagang dan segala macam makanan Melayu. Hahaha..

1 .:

Anonymous said...

assalamualaikum, walaupun sudah lama dirantau orang makanan Malaysia juka yg anta rindu..hehehehhe!!!